Σε ανάρτησή του ο Περιφερειάρχης ανέφερε:

Κάποια σχόλια για την πολύ σημαντική αρνητική εξέλιξη της περιβαλλοντικής μελέτης για την εγκατάσταση πλήρης πλατφόρμας LNG στον Παγασητικό . Την μέρα εκείνη που εγώ με τα μέλη της περιφερειακής αρχής ειμασταν μπροστά στην πορεία στο Βόλο , κάποιοι έλεγαν ότι είναι καμμία διακόσιοι χαβαλεδες. Ο κόσμος κατέβηκε μαζικά να διεκδικήσει το δικαίωμα στην νορμάλ ανάπτυξη στον Παγασητικό . Σύμφωνα με αναλυτές και την πυκνότητα της πορείας που ήταν σε ένα μέτωπο περίπου 400 μέτρα και πλάτος 20 μέτρα , είναι 8000 τμ. Με ένα άτομο ανά τμ ήταν χαλαρά 7000 άτομα . Να χαιρετήσω λοιπόν όλους αυτούς τους πολίτες που μπήκαν όλοι μπροστά . Όλοι οι υπόλοιποι με την τσάμπα μαγκιά ελέγχονται από το chat gpt…….



Προηγούμενο άρθροΗ εκπαιδευτική Ρομποτική στον Βόλο – Ξεκίνησε η Robotext (φώτο video)