Συνάντηση του Κων. Μαραβέγια με τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη
Μετά την πρόσφατη συνάντηση του π. Βουλευτή Μαγνησίας κ. Μαραβέγια τη Δευτέρα 8 Ιουνίου με το Σωματείο Εργαζομένων και τη ΔΑΚΕ Εργαζομένων του Νοσοκομείου Βόλου, πραγματοποιήθηκε συνάντηση την Τετάρτη 24 Ιουνίου με τον Υπουργό Υγείας κ. Άδωνι Γεωργιάδη.
Στη συζήτηση αναλύθηκαν διεξοδικά τα προβλήματα και οι ελλείψεις του Νοσοκομείου Βόλου, τόσο σε νοσηλευτικό όσο και σε ιατρικό και λοιπό προσωπικό, ενώ έγινε λόγος και για την προμήθεια δεύτερης κινητής μονάδας αιμοδοσίας που θα βοηθήσει στη λειτουργία της αιμοδοσίας του νοσοκομείου και στην αύξηση των διαθέσιμων φιαλών, καθώς πλέον διευκολύνεται η συλλογή αίματος εντός και εκτός του αστικού συγκροτήματος του Βόλου ανά πάσα στιγμή, εντείνοντας έτσι τη δυναμική εθελοντικών δράσεων αιμοδοσίας αλλά και τη δυνατότητα κάλυψης των αναγκών και των εποχικών ελλείψεων.
Ακόμη, ο κ. Γεωργιάδης επανέλαβε το ενδιαφέρον του για την προοπτική δημιουργίας ακτινοθεραπευτικού τμήματος για το οποίο υπάρχει τοπική πανστρατιά.
Ροή Ενημέρωσης
Μηχανοκίνητη πορεία αγροτών, κτηνοτρόφων και αλιέων – Έως το τέλος Ιουνίου...
Απόσυρση των διώξεων για τις κινητοποιήσεις του χειμώνα, μεταξύ των αιτημάτων τους
ΕΛΕΝΗ ΡΑΥΤΟΠΟΥΛΟΥ
Μηχανοκίνητη πορεία στο κέντρο του Βόλου πραγματοποίησαν το απόγευμα της Τρίτης (23/06),...
Πρωτοσέλιδα
Καιρός
Volos
broken clouds
31.8
°
C
31.8
°
31.8
°
93%
2.7m/s
82%
Πε
31
°
Πα
33
°
Σα
29
°
Κυ
28
°
Δε
30
°































































