Ο καθένας στον τομέα του είναι λογικό να ξέρει και κυρίως να βλέπει διαφορετικά από τους υπολοίπους. Ο λόγος για τον Α.Μπέο ο οποίος ως άνθρωπος που μανατζάρει καλλιτέχνες και είχε ως εργασία τα νυχτερινά κέντρα… όταν ήρθε στον Βόλο διαπίστωσε ότι λείπει από την πόλη ένας μεγάλος κλειστός συναυλιακός χώρος για τον χειμώνα. Εκεί λοιπόν που όλοι οι άλλοι βλέπαμε στο Εκθεσιακό Κέντρο γήπεδο του μπάσκετ και ένα Επιχειρηματικό Πανόραμα στη χάση και τη φέξη, ή την ετήσια συναυλία του Μουσιοκού Σχολείου, ο κ. Μπέος είδε έναν συναυλιακό χώρο, ο οποίος ενίοτε τα Χριστούγεννα μπορεί να μετατρέπεται και σε μπουζουξιδικο με τραπέζια και ποτό. Η αλήθεια λοιπόν είναι πως ο Βόλος πλέον έχει έναν αξιοπρεπή κλειστό χώρο στον οποίο οι καλλιτέχνες από την Αθήνα μπορούν και τον χειμώνα, όχι μόνον το καλοκαίρι να έρχονται για συναυλίες. Το Εκθεσικό Κέντρο λοιπόν, Συνέδρια μπορεί να μην έχει διότι ουδείς τα ψάχνει άλλωστε δεν είχε αυτά αλλά τις συναυλίες στο μυαλό του στην πραγματικότητα όταν το ανακαταστεύαζε με λεφτά του Δήμου – αφήστε που δεν είναι και τόσο εύκολο να έρθουν στην πόλη μας Συνέδρια χωρίς μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες- , καλλιτέχνες όμως, όσο θα είναι ο Μπέος Δήμαρχος θα έχει. Αυτό είναι το συμπέρασμα το οποίο η συμμετοχή των πολιτών στις συναυλίες δείχνει πως ο Μπέος είδε στον τομέα του μπροστά. Αυτό ξέρει, αυτό έκανε… και συμφωνεί διαφωνεί κανείς μαζί του για τις προτεραιότητες και τις επιλογές του… η μετατροπή του Εκθεσιακού σε συναυλιακό χώρο ήταν σωστή διότι καλύπτει ανάγκες μιας πόλης οι οποίες είναι υπαρκτές.
Ουδέν Κρυπτόν του Γιάννη Αναστασίου Ο Μπέος είχε δίκιο με την μετατροπή του Εκθεσιακού σε συναυλιακό χώρο